MACAM-MACAM is your one source to info and story

Thursday, October 23, 2014

ALYAH TAK TAHAN NAK ANAK?

ALYAH TAK TAHAN MAHU ADA ANAK CEPAT

Sebelum ini, ada desas-desus yang mengatakan Alyah telah mengandung.. tetapi gosip itu telah disangkal sama sekali oleh pihak Alyah yang mangatakan semua gosip itu mengarut sahaja.

Hasil perkahwinan Datuk Ramli MS dan Alyah kini telah masuk tahun kedua.., Miss A pasti dalam perkahwinan pasti semua pengimpikan untuk memiliki cahaya mata.. samalah seperti Alyah..

Dia yang kini usia yang hampir mencecah 33 tahun turut mengimpikan untuk memiliki cahaya mata, “Dalam usia 33 tahun, rasanya tiada sebab mengapa saya perlu menangguhkan lagi usaha untuk mempunyai zuriat sendiri.

Jadi, saya tidak menolak sekiranya dikurniakan cahaya mata dalam waktu terdekat. Tetapi hendak buat macamana, nampaknya masih belum ada rezeki untuk kami buat masa ini,” ujarnya kepada media.
Menerusi sumber lain, Alyah yang telah mendapatkan pencalonan dalam anugerah berprestij seperti Anugerah Industri Muzik ke 21 (AIM 21)..

Alyah tercalon dalam kategori Lagu Pop Terbaik menerusi Sesal Separuh Nyawa hasil ciptaan Rizal Tiga dan Adil AF manakala lirik ditulis oleh Alyah dan Shah Shamsiri.. Miss A/UtaraNews.com

Share Your Thoughts!

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014™ is a registered trademark.